Motoare, transmisii, schimbarea treptelor de viteză
Arocs

Motoare, transmisii, schimbarea treptelor de viteză

Tehnologie Euro VI avansată și extrem de eficientă.

La baza motoarelor robuste, cu demaraj puternic al modelelor Arocs se află tehnologia Euro VI avansată și extrem de eficientă. Dar mai ales puterea de care aveți nevoie în fiecare zi în utilizările dificile din construcții. De asemenea, transmisia automată PowerShift Advanced convinge prin confort ridicat la rulare, selectare precisă a treptei de viteze, transmisie eficientă a puterii și manevrare îmbunătățită.

Motoarele cu 6 cilindri în linie deosebit de durabile ale camionului Arocs satisfac toate nevoile de performanță din domeniul construcțiilor. Pentru o orientare optimă către aplicații, agregatele economice Euro VI sunt disponibile în patru clase de cilindree: 7,7 l, 10,7 l, 12,8 l și 15,6 l.

Prezentare generală a avantajelor.

  • Motoare în linie cu 6 cilindri, cu patru clase de cilindree și un total de 18 nivele de putere
  • Dezvoltare spontană a puterii datorită cuplului ridicat chiar și la turații reduse
  • Interval mai mare de dezvoltare a cuplului pentru mai puține schimbări ale treptelor de viteză și pentru protejarea ambreiajului și transmisiei
  • Transmisia automată PowerShift Advanced cu șase variante de cutii de viteze orientate către aplicații
  • Moduri de rulare și funcții suplimentare comutabile, mod de compensare a balansului, deplasare rapidă înapoi
  • Funcție de deplasare cu viteză redusă cu mod integrat pentru efectuarea manevrelor, pentru pornirea ușoară de pe loc și efectuarea cu precizie a manevrelor
  • La cerere, este disponibil o cuplare H dublă cu suport pneumatic pentru schimbarea treptelor pentru o cutie de viteze cu 9 trepte sau trei cutii de viteze cu 16 trepte de viteză
Content engine transmission gearshift 02

 

Pentru și mai multă siguranță este disponibilă, la cerere, frâna de încetinire în trei trepte, fără uzură, care dispune de o putere de frânare40 de până la 480 kW. Sistemul de frânare reglabil în trei trepte reduce uzura frânei de serviciu, sporește siguranța și stabilitatea autovehiculului.

Sistemul de frânare cu trei niveluri de reglare și o putere de frânare de până la 375 kW reduce uzura frânei de serviciu și sporește simultan siguranța și controlul asupra autovehiculului.

Dinamică vizibilă, manevrabilitate ușoară și consum redus: Sistemul automat de cuplare asigură selectarea precisă a treptelor de viteză, timpi reduși de schimbare a treptelor, confort ridicat la conducere și rentabilitate foarte ridicată. Datorită senzorilor foarte sensibili, PowerShift Advanced selectează treapta de viteză în funcție de situația din trafic și de încărcătură. Sistemul recunoaște imediat deplasarea în pantă și menține treapta adecvată. Funcția de deplasare cu viteză redusă cu mod de manevrare integrat permite plecarea de pe loc deosebit de ușoară și manevrarea precisă. În plus, diferitele moduri de conducere și funcții suplimentare facilitează transportul în domeniul construcțiilor.

În cazul PowerShift Advanced, funcții suplimentare precum cuplarea directă din treapta 1 în R, modul de compensare balans, precum și treptele marșarier translatate rapid ușurează manevrarea. Plecarea de pe loc este deosebit de confortabilă datorită modului de rulaj lent. Blocajul activ împotriva rulării cu spatele simplifică suplimentar urcarea rampelor.

Content engine transmission gearshift 01

Ambreiaj Turbo Retarder. Ambreiajul Turbo Retarder disponibil la cerere garantează plecarea de pe loc și efectuarea precisă a manevrelor, fără uzură, cu tracțiune maximă și cupluri de frânare ridicate, chiar și la viteze reduse de deplasare.

 

Un plus în ceea ce privește orientarea către aplicații îl reprezintă senzorul de înclinație. Acesta detectează deplasarea în pantă și împiedică schimbarea într-o treaptă superioară de viteză. Gama largă de turații permite menținerea unei trepte de viteze pentru mai mult timp atunci când vă deplasați pe teren accidentat. Acest lucru face necesare mai puține schimbări, reduce întreruperile în transmiterea forței de tracțiune, precum și uzura ambreiajului și a transmisiei.

În sus